Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky se použijí pro poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to online kurzů, programů, tréninků a jiných produktů s digitálním obsahem; a

členství v online klubu,

jejichž nabídka je uvedena na webových stránkách dostupných na internetové adrese https://budkahu.cz

I. DŮLEŽITÉ POJMY A ZKRATKY
Tyto zkratky a pojmy, které jsou v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:

1. OP
Tyto Obchodní podmínky.

2. POSKYTOVATEL
Nela Hanáková, se sídlem Praha - Nusle, Čestmírova 555/15, 14000

IČ: 00954608
Telefonní číslo: +420722942123
E-mail: ahoj@budkahu.cz

3. UŽIVATEL
Uživatel digitálního obsahu Produktu, který s Poskytovatelem uzavře ohledně Produktu Smlouvu.

4. SPOTŘEBITEL
Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Produkty nabízené Poskytovatelem jsou určeny pro podnikatele, proto se má za to, že Smlouvu neuzavírá Spotřebitel.

5. SMLOUVA
Smlouva o poskytování digitálního obsahu nebo smlouva o členství v online klubu, která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem přes Webové rozhraní. Obsahem Smlouvy je povinnost Poskytovatele zpřístupnit Uživateli digitální obsah, a případně mu poskytnout služby, které jsou součástí příslušného online produktu nebo klubu, a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli Cenu. Není-li níže v těchto OP rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto OP. Je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a není přístupná.

6. PRODUKT
Online kurz, program, trénink, jiný produkt s digitálním obsahem, online konzultace, offline událost nebo online klub, který je předmětem Smlouvy. Produkt může být buď úplatný, nebo bezúplatný – zdarma.

7. AI ASISTENT
Digitální model nebo systém vytvořený Poskytovatelem za účelem napodobení know-how, způsobu komunikace nebo jiných charakteristik Poskytovatele, paní Nela Hanákové, a to pomocí technologií umělé inteligence

8. OBJEDNÁVKA
Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh Uživatele na uzavření Smlouvy.

9. CENA
Konečná cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) za Produkt uvedená v Objednávce nebo, jde-li o členství v online klubu, cena za určité období členství v online klubu uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých nebo eurech (přijímaná měna je u každého Produktu uvedena v objednávkovém formuláři).

10. WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
Webové rozhraní umístěné na webové stránce dostupné na internetové adrese https://budkahu.cz

11. OZ
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

II. ODPOVĚDNOST
Uživatel bere na vědomí, že Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel neodpovídá za výsledky, např. v podnikatelském či osobním rozvoji, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty nenahrazují zdravotní ani psychologickou péči.

III. INFORMACE NA WEBU
1. Jakékoli hodnocení Produktů nebo Poskytovatele (recenze), které je uvedeno na Webu, pochází od osoby, které byl Produkt skutečně zpřístupněn. Poskytovatel má přehled o uživatelích, kterým byly jednotlivé Produkty zpřístupněny, a v případě pochybností nahlédne do své evidence, zda dané osobě, která recenzi poskytla, byl Produkt skutečně zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na Webu nemusí být uvedeny všechny recenze, ale Poskytovatel vybírá ty, které zveřejní. Recenze na platformách třetích stran (např. www.google.com a jiné) Poskytovatel neověřuje.

2. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se tak nepoužije.

IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.

2. Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.

3. Odesláním objednávkového formuláře Uživatel souhlasí s tím, že může být telefonicky kontaktován za účelem vyřízení Objednávky a nabídky souvisejících produktů a služeb.

4. Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky a tyto OP ve formátu pdf nebo obdobném. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek.

5. Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.

V. CENA PRODUKTŮ A ZPŮSOB PLATBY
CENA PRODUKTŮ
1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů může Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku objednání Produktu. Aktuální cena Produktu uvedená na Webu může být Uživateli navýšena pouze v případě platby Ceny formou splátek (viz níže). Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. Konečná Cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky; v případě členství v online klubu je v souhrnu objednávky uvedena Cena za jedno období členství v online klubu.

2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy.

3. Ke zpřístupnění úplatného Produktu dojde nejdříve po úplném zaplacení Ceny, a v případě rozložení platby na splátky (viz níže) nejdříve po zaplacení první splátky. Ke zpřístupnění Produktu zdarma dojde nejdříve po uzavření Smlouvy.

ZPŮSOB PLATBY
4. Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
a) bankovním převodem na účet,
b) online platební kartou,
c) rychlým online převodem,

d) rekurentních inkasních plateb

5. Dostupné způsoby platby v konkrétním případě jsou u daného Produktu uvedeny v objednávkovém formuláři.

6. V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží Uživatel platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.

7. Platební metody uvedené pod písmeny b), c) a d) (online platební karta, rychlý online převod a rekurentní inkasní platby) jsou napojeny na platební bránu společnosti Stripe, Inc., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadává Uživatel pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti Stripe, Inc.., a ze strany této společnosti nejsou Poskytovateli předávány. Svůj dotaz k těmto platebním metodám může Uživatel směřovat přímo na společnost Stripe, Inc. www.stripe.com

8. Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně dohodnuty případné jiné způsoby platby.

SPLATNOST CENY
9. V případě bankovního převodu na účet je Cena splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.

10. V případě platby prostřednictvím platební brány je Cena (resp. při platbě na splátky první splátka Ceny) splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy. Další splátka nebo Cena za další období členství v online klubu je pak splatná v předem uvedené periodě. Cena je v takovém případě zaplacena v okamžiku provedení platby.

11. Po přijetí platby Poskytovatel vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušnou fakturu. Uživatel souhlasí s vystavováním faktur v elektronické podobě.

PLATBA VE SPLÁTKÁCH
12. Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu uvedena, může Uživatel zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu uvedené na Webu, a to o částku nepřevyšující přímé náklady, které Poskytovateli v souvislosti s tímto způsobem platby vzniknou. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou Uživatel zavazuje zaplatit všechny splátky.

13. V případě prodlení s úhradou splátky je Poskytovatel oprávněn Uživateli Produkt znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Uživatele zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatel v takovém případě oprávněn Uživateli oznámením zaslaným na jeho e-mail uvedený v Objednávce celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou. Poskytovatel je v takovém případě oprávněn rovněž odstoupit od Smlouvy. Odstoupením od Smlouvy nevzniká Poskytovateli povinnost vrátit Uživateli splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.

14. Platba Ceny ve splátkách může být uskutečňována formou automatických opakovaných plateb kartou (rekurentní inkasní platby). Automatické strhávání splátek z platební karty probíhá až do úplného zaplacení Ceny příslušného Produktu a nelze předčasně ukončit. Pokud by přesto nedošlo k automatickému stržení příslušné splátky z platební karty, je Uživatel povinen příslušnou splátku neprodleně zaplatit jiným způsobem (zejm. bankovním převodem na účet Poskytovatele).

VI. DODÁNÍ PRODUKTŮ
ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ PRODUKTŮ
1. Produkt bude Uživateli zpřístupněn tím, že mu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce budou zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce na Webu, případně mu na tuto adresu bude digitální obsah poslán v textu či v příloze e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.

2. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu, bude Uživateli digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.

ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ PRODUKTŮ

3.Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude zpřístupněn. V takovém případě bude Uživateli Produkt zpřístupněn v takto předem oznámený den.

4. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění Produktu na zvoleném způsobu platby. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude Produkt Uživateli zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě platby prostřednictvím platební brány bude Uživateli Produkt zpřístupněn obratem po provedení platby. Produkt zdarma bude Uživateli zpřístupněn obratem po uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci.

5. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že bude Uživateli zpřístupňován postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) Produktu bude Uživateli zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem oznámeného harmonogramu.

DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI PRODUKTŮ
6. Na Webu může být u Produktu uvedeno, jakou dobu bude mít Uživatel k němu přístup. V takovém případě bude Uživateli Produkt přístupný po takto předem oznámenou dobu.

7. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, má Uživatel Produkt přístupný minimálně na 1 rok nebo do data ukončení celého projektu. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, k jejichž digitálnímu obsahu má Uživatel přístup pouze v den a čas, který je na Webu uveden, resp. po dobu jejich trvání.

ZMĚNA TERMÍNU
8. Je-li součástí Produktu osobní podpora Poskytovatele – konzultace, živá vysílání apod., vyhrazuje si Poskytovatel právo na změnu předem oznámeného termínu jejich konání. Všechny případné změny budou Uživateli oznámeny.

FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ
9. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu docx, pdf a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí).

10. Za propojení digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.

VII. VYUŽÍVÁNÍ AI ASISTENTA
1. Je-li tak na Webu u konkrétního Produktu uvedeno, je jeho součástí, případně součástí některých jeho variant (např. VIP členství) AI aiastentka.

2. Přístup k AI asistentovi je umožněn pouze Uživatelům, kteří zakoupili Produkt (nebo jeho variantu), jehož součástí je přístup k AI asistentovi, a to v rozsahu a po dobu uvedenou u daného Produktu na Webu. Uživatel není oprávněn zpřístupnit AI asistenta třetím osobám, jakkoli jej upravovat, napodobovat nebo zneužívat, ani kopírovat jeho výstupy za účelem dalšího šíření nebo je vydávat za vlastní know-how.

3. AI asistent slouží výhradně k informačním, podpůrným či vzdělávacím účelům dle charakteru příslušného Produktu. Ačkoli je AI aisistent navržen tak, aby vystupoval v souladu s osobností Nely Hanákové, nejedná se o živou osobu a Poskytovatel ani Nela Hanáková neodpovídají za to, zda AI asistent poskytuje informace shodné s jejich názorem nebo postojem.

4. AI asistent je potřeba používat obezřetně v rámci účelu daného příslušným Produktem, jehož je součástí; vždy je potřeba si zachovat vlastní úsudek. Výstupy z AI asistenta jsou generovány umělou inteligencí, mohou být nepřesné nebo nevhodné a Poskytovatel ani Nela Hanáková za ně nenesou žádnou odpovědnost. Veškerá rozhodnutí, která na základě používání AI asisienta Uživatel učiní, činí výhradně na vlastní odpovědnost. Poskytovatel ani Nela Hanáková nenesou odpovědnost za žádné důsledky rozhodnutí přijatých na základě používání AI aisitenta, ani za žádnou přímou nebo nepřímou, hmotnou či nehmotnou újmu, včetně ušlého zisku nebo ztráty dat, vzniklou v důsledku přístupu k AI asistentovi, jeho používání či nemožnosti ho využívat. V případě nejasností nebo důležitých rozhodnutí je Uživatel povinen ověřit informace a další postup na online setkáních konaných v rámci příslušného Produktu nebo v uzavřené Whatsapové skupině je-li jeho součástí.

5. AI asistent není živý mentor, kouč, psycholog, lékař, právník, daňový poradce ani jiný odborník a nenahrazuje psychologické, zdravotní, právní, daňové ani jakékoli jiné odborné služby. Pro závazné rady a doporučení by se měl Uživatel vždy obrátit na příslušného odborníka.

6. AI asistent nebo výstupy z něj není možné jakýmkoli způsobem zneužívat k poškození dobrého jména Poskytovatele nebo Nely Hanákové. Uživatel se zavazuje využívat AI asistenta výhradně v souladu s dobrými mravy, platnými právními předpisy, těmito OP a v souladu s účelem příslušného Produktu.

7. AI asistent a veškerý původní obsah, funkce a vlastnosti jsou výhradním vlastnictvím Poskytovatele, poskytovatele licence a poskytovatelů použitých modelů umělé inteligence a jsou chráněny právy duševního vlastnictví. Veškeré výstupy AI asistenta (textové, obrazové, zvukové apod.) jsou chráněny autorským právem nebo jinými právy duševního vlastnictví. Jakékoli sdílení těchto výstupů, jejich kopírování, přeposílání či zveřejňování (ať už v původní nebo upravené podobě) nebo sdílení přístupového odkazu k AI asistentovi bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele je zakázáno a je považováno za porušení práv duševního vlastnictví a těchto OP. Uživatel bere na vědomí, že AI asistent není open-source nástroj a jeho využití je omezeno výhradně na účely stanovené těmito OP.

8. Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli omezit nebo zcela ukončit přístup Uživatele k AI asistentovi v případě nevhodného chování vůči AI asistentovi (např. zneužívání, vulgarity, osobní útoky), porušení těchto OP, neoprávněného sdílení výstupů či přístupových údajů nebo nezaplacení Ceny. V takovém případě může být Uživateli přístup zablokován bez nároku na náhradu škody nebo vrácení peněz.

VIII. LICENCE A MLČENLIVOST
1. Produkty jsou chráněny právy duševního vlastnictví. Poskytovatel tímto poskytuje Uživateli licenci k užití digitálního obsahu Produktu, a to výhradně pro účely podnikatelské činnosti Uživatele. Odměna za poskytnutí licence je zahrnuta v Ceně příslušného Produktu. Uživatel není oprávněn postoupit licenci třetí osobě, ani poskytnout třetí osobě podlicenci.

2. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Uživatel je dále povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu. Tyto povinnosti platí i po skončení účinnosti Smlouvy.

3. V případě porušení práv duševního vlastnictví, porušení či překročení oprávnění plynoucího z poskytnuté licence nebo v případě porušení povinnosti mlčenlivosti je Poskytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy, Produkt Uživateli znepřístupnit a požadovat po Uživateli náhradu škody. Není-li Uživatel Spotřebitelem, je Poskytovatel v takovém případě oprávněn po Uživateli požadovat rovněž smluvní pokutu ve výši 100 000 Kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých) za každý jednotlivý případ porušení. Tím není dotčen nárok Poskytovatele požadovat po Uživateli náhradu škody v plné výši. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.

IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ SE SPOTŘEBITELEM
1. Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle § 1829 OZ právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy.

2. Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 OZ nemá zejména v případě Smlouvy o:

a) využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období;
b) poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a Spotřebitel souhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; pokud služby nebyly poskytnuty v plném rozsahu, ale s jejich poskytováním již bylo započato, má Spotřebitel v případě odstoupení od Smlouvy povinnost zaplatit Poskytovateli částku za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy (pohledávku na zaplacení částky za poskytnuté plnění si Poskytovatel může jednostranně započíst proti pohledávce Spotřebitele na vrácení Ceny);
c) dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním a (u úplatného Produktu) Spotřebitel v objednávkovém formuláři odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a vzal na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo od Smlouvy odstoupit.

3. Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním oznámení na některou z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní.

4. Obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy potvrdí Poskytovatel Spotřebiteli jeho přijetí. Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Náklady související s odstoupením od Smlouvy nese ze zákona Spotřebitel.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ SE SPOTŘEBITELEM NEBO S PODNIKATELEM

5. Uživatel i Poskytovatel můžou od Smlouvy odstoupit v případech stanovených zákonem nebo Smlouvou, zejm. v případě podstatného porušení povinností druhé smluvní strany. Poskytovatel může od Smlouvy odstoupit zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněnému používání AI asistentky, neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv či jiných práv duševního vlastnictví nebo povinnosti mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn požadovat náhradu škody, pokud mu z porušení povinností Uživatele vznikla. Rovněž je Poskytovatel oprávněn Produkt Uživateli okamžitě znepřístupnit.

6. Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity přihlášených uživatelů, naplnění maximální kapacity přihlášených uživatelů nebo z jiných vážných důvodů. V takovém případě bude Uživateli Cena vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, nebude-li výslovně dohodnuto, že platba bude použita na jiný Produkt dle výběru Uživatele. Cena bude Uživateli vrácena na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak.

7. Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny (při platbě na splátky k úhradě první splátky) ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.

8. Je-li Uživateli společně s Produktem poskytnut jako dárek bonus, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti. V důsledku toho je Poskytovatel oprávněn Uživateli okamžitě zrušit přístup k bonusu, případně má Uživatel povinnost Poskytovateli bonus bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, zaslat nebo předat. Veškeré bonusy jsou zpřístupněny spolu se zpřístupněním Produktu, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.

X. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE
1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925 a § 2389a až 2389s OZ.

2. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto OP.

3. Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval jeho funkčnost a dostupnost a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatele za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je obsah Produktu krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat, výpadků serveru nebo výpadků na straně dodavatelů Poskytovatele, a to i bez předchozího upozornění. Takovéto výpadky Poskytovatel nemůže ovlivnit a nenese za ně odpovědnost. Z důvodu takových dočasných výpadků Uživatel nemá právo odstoupit od Smlouvy a/nebo požadovat náhradu škody.

4. Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a že je bez vad také po celou dobu trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu odpovídá Poskytovatel za vady, které měl digitální obsah při zpřístupnění. Projeví-li se vada Produktu v průběhu 1 roku od zpřístupnění, má se za to, že byl Produktu vadný již při zpřístupnění. Tato doba neběží po dobu, po kterou Uživatel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

5. Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu zejména odpovídá, že Produkt:

a) odpovídá ujednanému popisu, rozsahu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b) je vhodný k účelu, pro který ho Uživatel požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil; a
c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci či s uživatelskou podporou.

6. Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu dále odpovídá, že vedle ujednaných vlastností Produkt:

a) je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
b) rozsahem, množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi či výkonnostními parametry, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
c) je poskytován s příslušenstvím a s pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat; a
d) odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatel zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.

7. Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatel Uživatele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.

8. Poskytovatel není vázán veřejným prohlášením podle odstavce 6 písm. b), prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření Smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření Smlouvy nemohlo mít vliv.

9. Uživatel může vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě Produktu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu může Uživatel vytknout vadu, která se projeví v době 2 let od zpřístupnění. Uživatel, který není Spotřebitelem, může vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit.

10. Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.

11. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel požadoval.

12. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud

13. Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil či je zjevné, že ji neodstraní v souladu s předchozím odstavcem;
se vada projeví opakovaně; nebo
je vada podstatným porušením Smlouvy.

14. Uživatel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.

15. Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení s dodáním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Spotřebitelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt poskytnout nebo je zjevné, že Produkt neposkytne, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.

16. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením digitálního obsahu Produktu. Rovněž Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí Uživatele. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, pokud vadu Produktu prokáže.

XI. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
1. Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.

2. Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad v Děčíně a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).

3. Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČO: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). 

XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Smlouva o poskytování digitálního obsahu je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají. Smlouva o členství v online klubu je uzavírána na dobu neurčitou, až do jejího ukončení v souladu s těmito OP.

2. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména OZ

3. Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v samostatném dokumentu, který je zveřejněn na Webu.

4. V případě vyšší moci (mezi které patří také výpadek na straně dodavatelů Poskytovatele) nenese Poskytovatel odpovědnost za jakoukoli újmu vzniklou v souvislosti s případem vyšší moci. Trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy.

5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.

6. Tyto OP je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky.

7. Tyto OP jsou účinné od 8.8.. 2025.